tirsdag 24. februar 2009

Ekspressfart



Trøst til dere som fremdeles har snø og som lengter etter vår. Disse bildene er tatt med ett døgns mellomrom! Så med noen varmegrader og regn går det fort unna.

Det er veldig fort gjort å glemme at ting kan være anderledes i andre deler av landet. I dag har jeg vært en liten svipptur til Oslo. Når du kun reiser med håndveske og bare skal på ett møte så tenker du ikke over at alt ikke er som hjemme.... For å si det slik, du blir litt forundret når du ser snø. I dag var jeg heldig, litt glatte støvletter, men temperaturen var ikke så ille. Men jeg har opplevd å reise herfra kledd for 7-8 varmegrader og så står du og glipper med øyevippene så de ikke skal fryse fast i -20 på Gardermoen.

3 kommentarer:

Juni sa...

Ja Norge er land med variasjoner kan du si.
Godt du ikke skulle være flere dager.

Randines hageblogg sa...

Jeg har reist til Oslo i februar i småsko og oppdaget at det var snø. Fordelen var at jeg kunne kjøpe nye støvletter.
Resten av landet har annet klima enn oss på vestlandet...

Anne på Moseplassen sa...

halvmeteren min bruker nok litt tid til før den forsvinner, men du har jo rett, det går fortere enn man tror om man bare får godt vær.