fredag 6. februar 2009

Casablanca - Amsterdam - Bergen

Han har kommet hjem! På vei hjem overnattet han i Casablanca. Det er så utrolig flott svung over det navnet i forhold til ett kort, hardt norsk ett. Hotellet lå like i nærheten av ett stort marked. Og da sa jeg selvfølgelig til ham at da måtte han kjøpe med noe krydder hjem. Han kunne lukte seg frem til noe spennende mente jeg. Det var han ikke veldig lysten til. Krydderet lå i store sekker og han skjønte ikke ett ord av hva selgerene sa. Han påstod også han var redd for å bli tatt for narkotikasmugling..... Men en veske til meg kjøpte han.

Jeg vet ikke om det var som plaster på såret, men fra Amsterdam ringer han fra en blomsterbutikk og spør om jeg vil ha noe..... Sinkpotten inneholder jord og 4 pakker basilikum frø - Genovese, Dark Opal, finbladet og kanelbasilikum. 12 svarte tulipanløk, 12 røde og gule tulipanlkøk (jeg trodde han sa blå og gul....) og en hvit og rød Begonia


2 kommentarer:

Ellea sa...

Å så fint! Var det ikke deilig å få ham hjem:-)??

Casablanca høres flott ut....Ingrid Bergman og alt det der........

Flinke mannen som har med løker og frø da!!

Seascape sa...

Jeg tenker du koser deg nå da han er kommet hjem :-)

Flink var han også som kjøpte løker og frø til deg.

Ønsker deg en riktig god helg